پشتیبان گیری از sms ها برای اندروید SMS Backup & Restore Pro

تبلیغات

پشتیبان گیری از sms ها برای اندروید SMS Backup & Restore Pro

از بهترین و ساده ترین اپلیکیشن های تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اس ام اس هاست که برای اندروید ساخته شده است. با این برنامه می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن از پیامک ها بکاپ بگیرید و هر موقع که خواستید با یک کلیک اس ام اس ها را بازگردانی کنید .



برچسب ها : ,,,,,

پیام رسان قدرتمند اندروید Handcent SMS

اپلیکیشنی محبوب و کاربردی در زمینه ی ارسال و دریافت اس ام اس و ام ام اس با امکانات بسیار زیاد و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفون خود می توانید بخش مسیجنگ گوشیتان را متحول سازید و با بخش پیامک پیش فرض گوشیتان خداحافظی کنید! این نرم افزار امکاناتی همچون استفاده از شکلک های دوست داشتنی و متنوع در پیامها، دارا بودن تم هایی متنوع و بسیار زیبا، محافظت از اس ام اس ها با رمز عبور و … را در اختیار شما قرار می دهد که بدون شک ارزش امتحان کردن را داراست!



برچسب ها : ,,,,,

مدیریت حرفه ای پیامک های اندروید chomp SMS

بهترین جایگزین برای بخش اس ام اس های اسمارت فون اندرویدی شماست و آن را به تمام افرادی که از ظاهر ساده صندوق ورودی و خروجی پیامک تلفن همراه خود خسته شده اند، پیشنهاد می دهیم. با این اپلیکیشن قدرتمند و محبوب می توانید به صورت حرفه ای برروی پیامک های خود مدیریت داشته باشید و با نصب ان برروی دیوایس خود با بهره گیری از گرافیک زیبا و خارق العاده در قدم اول ظاهر صندوق ورودی و خروجی پیامک خود را دگرگون سازید و سپس با بهره گیری از یک سیستم پشتیبان گیری حرفه ای در بازه های معین از پیامک های خود بکاب تهیه کنید!



برچسب ها : ,,,,,

نرم افزار گو اس ام اس آندروید + پلاگین ها GO SMS Pro Premium

از محبوب ترین اپلیکیشن های ارسال اس ام اس برای اندروید است که بهترین جایگزین برای برنامه ی پیش فرض ارسال sms اسمارت فون های اندرویدی خواهد بود و با آن می توانید جذاب ترین شکلک ها را در پیامک های خود جاسازی کرده و همانند محیط برنامه های چت پیام های خود را زیباتر کنید .

این برنامه دارای امکانات بی نظیری مانند پشتیبان گیری از تمام پیامک ها و بازگردانی پیامک های ذخیره شده است.

برنامه        دیتا 

 



برچسب ها : ,,,,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.